Hari tu aku pegi reunion kt sekolah aku. Reunion kecil kecilan la. Tapi cikgu2 die besar. Pn Che Sham cikgu aku dulu bersara, so dorg buat la majlis persaraan die dgn Pn Wan Zainab. Aku pegi dgn member2 skolah dulu. Majlis tu boring sbb byk yg datang senior2 yg aku tk kenal. Sume byk dari batch SPM 1991 la, 1989 la, mase tu aku baru darjah satu. Tp ok la dpt jumpe cikgu2 lame.

Mase aku tiba di kantin skolah, byk org pandang aku. Sume tnye cikgu, "Cikgu, artis ke tu?". Haha tipu je. Aku dan budak2 kelas dulu aku mmg famous di kalangan guru. Byk guru yg sanggup tipu murid lain dgn mengaku pernah mengajar kami. Padahal kitorg pun tk kenal sgt cikgu tu. Mesti cikgu tu nk tumpang populariti kami. Hahaha..jahat giler aku ni.

Di bawah antara gambar2 yg menarik dpt diambil.


Inilah Pn Che Sham gagah perkasa. Dah bersara dah die..


Dari kiri : harith, munir, rahim, pn hamidah, pn norliah, firdaus, syawalie, faizul


Munir main tipu tanak lompat. Cover macho la tu. Nyampah.


Ape yg ko lakukan munir!