Mongoose Publishing has moved to the new office on the 1st of November 2010. Still in Menara Ambank, but 3 levels higher. Mari lihat gambar gambar ofis baru aku yang cukup indah dan besar.

Inilah pantry ofis baru. Ada coffee machine, tapi aku tak pernah guna lagi sebab tak reti pakai. Aku pun bukan la peminat kopi sangat.

Ada LCD di pantry. Ini akan menggalakkan pekerja untuk datang awal dan lunch di ofis je. Boleh makan sambil tengok Astro. 

Salah satu bilik meeting. Ada 4 bilik meeting semuanya. 


Ini dinamakan creative room. Duduk atas kerus yang empuk boleh tido terus. Sori Elana, steal from ur fb photos. Hope u didnt read my blog.

Bilik yang ada gelas tu bilik big boss. Ingat nak masuk tangkap gambar tapi dia kunci ofis dia pulak. Ofis dia best ada peti sejuk, LCD tv, tempat tukar baju, mesin air, sume la.

Pandangan dari tempat sales team. Yang kat tengah ada macam gulung tu tempat receptionist.

Pandangan dari editorial department.


Tempat receptionist.
Another meeting room





Editorial

Marketing

Web Team
In conclusion, aku suke ofis baru ni. Masuk ofis pakai access card baru la betul. Dulu masuk mcm tu je. Lepas heboh receptionist call tnye tadi masuk pukul bape. And aku duduk dalam bilik. Baru rasa aman tenteram tanpa sebarang gangguan seksual dari Zack the gay lagi.