Tepat jam 10.53 pagi, 10 January 2010. Aku kini berada di ofis baru di Megan Avenue 1. First day keje biasa la, kenalkan di satu ofis, berjabat tangan dan sebagainya. Sekarang masih tiada sebarang kerja yg diberikan kepada aku. Aku tersenyum kambing dan membuat kerja sendiri di facebook dan laman2 tak berfaedah.

So far ok la ofis baru ni. Nampak tak stress sgt, boleh berbual2 dan ofis tak la strict mcm dulu. Di belakang aku dinding jadi aku tak perlu lg risau orang mengintai dari belakang. Lebih bebas untuk aku berfacebook dan sebagainya. Hee hee.

Ingat tak tahun lepas aku ada cakap pasal hobi aku untuk berbasikal?

http://rahim-hashim.blogspot.com/2010/07/new-hobby.html


Inilah wajah basikal baru aku..
Akhirnya aku berjaya membeli basikal dan telah beberapa kali mengayuhnya. Hasilnya, punggung aku sakit macam kena liwat dan otot kaki aku kejang. Tapi takpe, lame lame ok la tu. At least dapat la aku membakar sedikit lemak di badan. Sikit sikit lama lama ramping la perutku.

Pandangan sisi depan..
Helmet, penting untuk melindungi kepala anda.
Teman berkayuh. Akan bertambah lagi tidak lama lagi..

Jadi apa anda tunggu lagi? Marilah sertai kami dan berkayuh! Hee..

See you next time