Kepada sesiapa yang mengenali aku, mungkin anda belum betul2 mengenali diri aku yang sebenarnye. Ini adalah antara ciri ciri diri aku yang sebenarnya. Kalau kesemua perkara di bawah anda dah tahu, memang anda lah stalker sejati aku. Here we go:

1) Alah kepada susu. Aku tidak boleh dan tidak suka minum susu. Kalau aku try minum susu nescaya aku akan termuntah on the spot. Siapa yang berada di depanku ketika itu, aku mintak maaf awal2.

2) Tidak pernah buang air besar secara duduk. Seumur hidup aku tidak pernah merasa bagaimana rasanya membuang air secara duduk sambil baca suratkhabar. Aku tak selesa. Ee tak boleh la. Aku stick kepada traditional iaitu mencangkung. Kalau tandas duduk pun aku cangkung jugak atas tu.

3) Boleh bermain gitar. Setakat lagu 'You're my everything', 'My way', 'Boulevard' tu dah macam kacang buncis bagiku. Aku tak la hebat bermain gitar, tapi kira ok la siap ada perform di Regency, Port Dickson.

4) Boleh buat magic macam Cyril Takayama. Tak la sehebat dia. Tapi lebih hebat la dari Ahli Silap Mata AS Bakar dan Magic Pito.Hehe.

5) Tidak pandai berenang. Aku hanya pandai menyelam je curi2 ambik nafas boleh la. Kalau disuruh buat kuak bebas mesti aku menggelupur punya.

6) Boleh makan benda yang sama setiap hari tanpa rasa bosan. Dulu dah berapa tahun aku asyik makan nasi dgn nuget Ramly dan sos je. Favourite tu.

7) Dulu mase kecik aku pernah berhajat untuk menukar nama dari Rahim ke Rahman.

8) Pernah bercita cita nak jadi ahli archeologist. Pengaruh kuat Indiana Jones. Macam cool je jadi lecturer archeologist pastu boleh travel pakai topi fedora, jacket, bwk whip, pastu pukul2 orang jahat. Hampir nak isi borang UPU ambik kos archeology.

Ok sampai di sini saja. Nanti aku sambung part 2 pulak. Terima kasih kerana membaca.

Bye bye.