Pada 28 December aku berada di Penang atas urusan kerja yang amat penting. Aku sebagai orang yang berwibawa harus memastikan semua kerja berjalan lancar. Ok aku tipu, aku bukan orang penting. Aku hanya umpama seasoning utk menaikkan rasa makanan.

Event yang agung ini berlangsung di Aeon Jusco, Seberang Perai. Petrosains DinoTrek2 mengadakan karnival selama seminggu dan 28 December adalah hari final untuk pertandingan photo contest.



Tengok cara aku duduk. Macam cool je kan. Ye memang cool kerana air cond di jusco itu teramatlah sejuk. Sket lagi nak kena frost bite.


Satu attempt yang baik dari aku menangkap gambar belon ini. Baik ke?



Fred (berbaju ungu) ingin melarikan diri dan menyorok sebenarnye kerana dituduh kerja di watsons sebagai supervisor.



Artis jemputan turut menyanyikan sebuah dua lagu seperti 'mengapa perpisahan yang kau pinta' dan 'sandarkan pada kenangan'.



Inilah gambar pemenang pemenang yang dapat iPad 2, iPhone 4, dan banyak lagi. Sungguh beruntung.



Megamal Pinang. Teknologi auto correct masih belum dicipta pada masa ia ditubuhkan.

Setelah bertungkus lumus, aku pun menghabiskan masa berehat di bilik hotel. Malam kami makan secara berjamaah dan melampiaskan nafsu serakah.

Ok la aku nak pegi gosok gigi.

Bye.


- Posted using BlogPress from my iPad